Enkelt og overskueligt forløb

Vi gør det nemt for dig, fordi vi klarer alt det praktiske, lige fra papirarbejde til registrering ved de danske myndigheder (oprettelse af CPR, skattekort, sygesikring), samt logi, lønafregning og håndtering af sygdom.

Enkelt og overskueligt forløb
Procur Vikar sørger for, at det er enkelt, overskueligt og pålideligt, når du vil gerne vil tilknytte ekstra arbejdskraft på tidsbegrænsede aftaler. Vi anbefaler dig at vælge en rutineret, kompetent samarbejdspartner som Procur Vikar til at løse denne opgave for dig – og sammen med dig.
Det sikrer dig adgang til stærke vikarer og velfungerende vikarløsninger på dine udfordringer med manglende ressourcer i din virksomhed.

 

I Procur Vikar kender vi:
– vores marked og har et stærkt udenlandsk netværk af konsulenter og kandidater
– udfordringerne ved at rekruttere medarbejdere til midlertidige ansættelser
– til lokale sprog, kulturer og arbejdsforhold – og bygger bro til din virksomhed
– arbejdsmarkedet og har styr på juraen bag vikarernes ansættelsesforhold
Det er med til at sikre dig og vikarerne et godt samarbejde.

 

Tager udgangspunkt i din virksomhed og den konkrete opgave
Hos Procur Vikar tager vi altid udgangspunkt i din virksomhed og den opgave, du mangler mandskab til at løse. Vi vælger aldrig ”den øverste i bunken”, men opstiller i samarbejde med dig en detaljeret jobbeskrivelse, hvor vi præcist definerer det job, der skal udføres af vikaren. Jobbeskrivelsen er et godt grundlag for at rekruttere den helt rigtige kandidat til opgaven.
Vi bestræber os hver eneste gang på at tiltrække kandidater, der ikke kun har de rette faglige kompetencer, men også har praktiske erfaringer, der matcher opgaven og din virksomhed bedst muligt.

Når du har valgt dine kandidater
Når du har godkendt de kandidater, du ønsker at tilknytte, aftaler vi detaljerne omkring vikarernes opstart i virksomheden. Procur Vikar indgår evt. formidlingsaftaler, så vikarerne har adgang til en passende bolig. Vores bogholderi kontakter din virksomheds lønningskontor i forhold til den praktiske håndtering af lønmæssige forhold, hvorefter der udarbejdes ansættelseskontrakter til vikarerne.

 

Procur Vikar varetager praktiske og administrative opgaver
Som udgangspunkt varetager vi alle de praktiske og administrative opgaver, der opstår i forbindelse med den enkelte vikars ansættelse. Det betyder, at de eneste opgaver, du skal varetage, når du har godkendt kandidater, er at introducere din nye medarbejder til virksomheden, lede og fordele arbejdet samt indberette den forgangne uges timeforbrug. Imens varetager Procur Vikar alle øvrige administrative opgaver.

Copy link
Powered by Social Snap